O nas
China – Connect to doświadczona firma konsultingowa specjalizująca się w doradztwie i kompleksowej obsłudze handlu z Chinami. Zapewniamy szeroki zakres usług wsparcia biznesowego, które pomagają małym i średnim firmom w nawiązaniu i prowadzeniu bezpośredniej współpracy z partnerami z Chin. Nasze biuro mieści się w Polsce. Pozostajemy w stałym kontakcie z placówką partnerską w Chinach, co podnosi sprawność i skuteczność naszych działań, przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów dla naszych Klientów. Ofertę kierujemy do podmiotów gospodarczych, które zainteresowane są bezpośrednią współpracą z firmami chińskimi na poziomie importu lub eksportu z pominięciem polskich i chińskich firm pośredniczących, platform aukcyjnych, co w znaczący sposób obniża koszty i zdecydowanie podnosi efektywność realizowanych projektów biznesowych. W swojej działalności skupiamy się zarówno na obsłudze jednorazowych zleceń, jak również stałej współpracy na zasadzie zewnętrznego działu importu / eksportu. Gwarantujemy pełną poufność informacji uzyskanych dla Klientów podczas realizacji projektów oraz po ich zakończeniu.
Wiedza, doświadczenie i zaangażowanie to trzy filary na których opieramy usługi dla naszych Klientów.
China – Connect stanowi pomost pomiędzy ambitnymi planami polskich podmiotów gospodarczych a nieograniczonymi możliwościami, jakie daje ogromny rynek Państwa Środka. Pomost ten oparty jest na długoletnim doświadczeniu i eksperckiej wiedzy właściciela firmy. Przemysław Kierek jest absolwentem prestiżowego programu MBA realizowanego przez Wyższą Szkołę Bankową w Poznaniu i Franklin University. Ukończył również z wyróżnieniem studia na kierunkach Biznes Międzynarodowy i Zintegrowane Systemy Zarządzania Jakością na UE w Poznaniu. Uczestniczył w licznych kursach i specjalistycznych szkoleniach z zakresu handlu zagranicznego: badanie rynku i poszukiwanie partnera zagranicznego, strategia przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym, realizacja transakcji w handlu zagranicznym, warunki płatności i finansowania w handlu zagranicznym, transport i ubezpieczenia w handlu zagranicznym, strategia marketingowa w biznesie międzynarodowym, reguły handlowe INCOTERMS. Swoim doświadczeniem i wiedzą z obszaru biznesu międzynarodowego podzielił się, jako współautor, w książce Handel Zagraniczny – Studia przypadków wydanej przez PWE. Wiedza, doświadczenie i zaangażowanie to trzy filary, na których opieramy usługi dla naszych Klientów.